Marketing
& Promovare

Comunicarea înseamnă dialog și transfer de informație în dublu sens, iar a „asculta” cu atenție piața este de multe ori cea mai deșteaptă și mai productivă parte a comunicării. 

Metode de promovare &
instrumente de marketing

Decât canale multe fără comunicare, mai bine căi puține, dar cu un conținut bun. Aici cuvântul cheie este infotainment, adică informare plus entertainment.
Concret, propune-ți să creezi și să distribui conținut original care să informeze, educe, dar și să distreze, relaxeze. Marele secret e să:
– spui povești atrăgătoare;
– emoționezi;
– impresionezi;
– distrezi;
– faci spectacol;
– întrebi mereu și să asculți răspunsuri;
– înțelegi tendințele și subiectele în vogă;
– te folosești de știrile zilei ca să îți construiești identitatea (real-time marketing);
– te asociezi inițiativelor inteligente, care te pot pune în contact cu comunități deja formate, unde te poți prezenta unor grupuri mai mari de indivizi compatibili cu afacerea ta.

Articole

Experții noștri

O echipă de experți este pregătită să răspundă provocărilor cu care se confruntă afacerea dvs. în domeniul marketing și promovare.